Herkent u een van deze zorgpunten in uw serviceorganisatie?
- Gebruik van “excelletjes” voor handmatig bijhouden meldingen of wijzigingen
- Opstellen voortgangsrapportage kost teveel tijd
- Eenduidigheid in rapportages ontbreekt
- Zicht op openstaande meldingen ontbreekt
- Een integrale service levelrapportage ontbreekt
- We werken heel hard maar of we onze afspraken ook nakomen?
DigiService is ontwikkeld voor de ondersteuning van de, op ITIL gebaseerde, service management processen en wordt via het internet gebruikt.
Alle belangrijke operationele servicemanagement processen worden ondersteund. ITIL is hierbij als de leidraad gebruikt voor de inrichting en de opzet van de verschillende onderdelen.
DigiService bevat o.a.de volgende onderdelen:
- Meldingenbeheer (incidenten, verzoeken) (Incident Management)
- Probleembeheer (Problem Management)
- Wijzigingsbeheer (Change Management)
- Relatie- en gebruikersbeheer (Relation Management)
- Configuratiebeheer voor Hardware-, software- en licentiebeheer (Configuration Management)
- Contractenbeheer(Service Level Agreements)
- Service Management Rapportages
- Frequently Asked Questions.